Handelsbetingelser

Ejstrupholm Flyveplads
CVR: 40694382
Ikastvej 7
7361 Ejstrupholm
Danmark

Handelsbetingelserne er gældende fra 30. september 2020. Vores handelsbetingelser opdateres løbende.

1. Priser og betaling

1.1. Alle priser er angivet i danske kroner pr. kuvert inkl. moms. Ekskl. levering.
1.2. Vi modtager betaling med Dankort og internationale kreditkort. Beløbet trækkes med det samme, når bestillingen er gennemført.
1.3. Alle kortoplysninger håndteres af Stripe, der er certificeret til at håndtere betalingsdata. Stripe sørger for, at alle oplysninger behandles krypteret, så hverken Ejstrupholm Flyveplads eller andre kan få adgang til dine kortoplysninger.
1.4. At bruge og gemme kortoplysninger til senere brug er mellem dig og Stripe, selvom du afgiver dine oplysninger i forbindelse med et køb på http://www.ejstrupholmflyveplads.dk. Vælger du at takke ja til at få gemt dine kortoplysninger hos Stripe, kan du næste gang du handler på http://www.ejstrupholmflyveplads.dk, klare betalingen hurtigere.

2. Levering

2.1. Prisen for levering afhænger af købets omfang og beregnes, når du indtaster leveringsadressen.
2.2. Ved bestilling af maden bliver du bedt om at vælge et ønsket leveringsinterval på 1 time. Du skal sørge for, at der er nogen til stede på den angivne adresse indenfor det angivne tidsrum.
2.3. Såfremt, der ikke er nogen til at tage imod maden, kan vores medarbejdere blive nødt til at køre videre, og vi forbeholder os retten til at leverer maden senere end det aftalte, samt at beregne et ekstra leveringsgebyr for genlevering.

3. Ændring af ordre

3.1. Du kan uden ekstra omkostninger ændrer antallet af kurverter i din ordre frem til 7 dage før levering.

4. Afbestilling

4.1. Det er ikke muligt, at afbestille din ordre.

5. Fortrydelsesret

5.1. Ved køb af catering er der ingen fortrydelsesret i henhold til Forbrugeraftaleloven §18, stk. 2, nr. 12.

6. Reklamation

6.1. Har du reklamationer til din ordre, kan du kontakte os på kontakt@ejstrupholmflyveplads.dk eller på telefon + 45 30 44 43 48.
6.2. Reklamationer skal foretages hurtigst muligt efter modtagelse eller fortærring af maden eller ved manglende levering. Det gælder både i relation til levering og indholdet.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse køb hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning. Du kan klage til Center for Klageløsning via http://www.forbrug.dk